Nieuws & blog

Blijf op de hoogte van Clearfacts

  • E-Facturatie in België: wat moet je weten vóór 2026?

    19 March 2025

    Vanaf 1 januari 2026 wordt e-facturatie verplichte kost voor alle b2b-transacties. Ben jij er klaar voor?

    Lees verder

  • Meer jong talent, tevreden klanten en minder tijdverlies: de succesformule van Neofin

    5 March 2025

    De accountancysector staat voor een dubbele uitdaging: jong talent wil een moderne werkplek met impact, terwijl klanten snellere en efficiëntere service verwachten. Neofin begreep dat en zocht een oplossing die zowel de interne werking optimaliseerde als aantrekkelijk was voor nieuw talent. Die vonden ze in Clearfacts: de digitale snelweg tussen accountants en ondernemers.

    Lees verder

  • Wat accountants vinden van Clearfacts (en waarom jij dit moet weten)!

    24 February 2025

    Het is elk jaar hetzelfde liedje. In december nodigden we al onze klanten uit om een korte enquête in te vullen. Zo krijgen we een helder beeld van hoe zij Clearfacts ervaren en ontdekken we wat we nog beter kunnen doen om hun leven makkelijker te maken. Hun antwoorden? Die doen ons duizelen.

    Lees verder

  • Wolters Kluwer lanceert Clearfacts Kyte om e-facturatie voor kmo’s te vereenvoudigen

    5 December 2024

    Nieuwe softwaremodule helpt bedrijven met de digitale facturatieverplichting

    Lees verder

  • Clearfacts laat AI voor jou werken: 4 voorbeelden uit de praktijk

    5 November 2024

    In het continu evoluerende digitale tijdperk, neemt kunstmatige intelligentie (AI in de volksmond) een prominente plaats in. Toch is de technologie helemaal niet zo nieuw als je denkt. De onderliggende kracht van machine learning bestaat al veel langer. Wist je dat het R&D-team van Clearfacts meer dan twee decennia ervaring heeft met AI?

    Lees verder

  • Boekhoudsoftware, open U: de magie van onderlinge heen-en-weercommunicatie

    8 August 2024

    Anno ’24 lijkt het een allround statement in de bedrijfswereld: samenwerken ís de toekomst. Wellicht zie je nu een volle Teams-agenda op je netvlies verschijnen, sparsessies met je collega’s en veel (lange) telefoongesprekken met je klanten.

    Lees verder